فروشگاه هگزاگون برای افزایش رضایت مشتریان و تبدیل تجربه خرید از هگزاگون به یک تجربه دلچسب, برای تمام پرینترهایی که به فروش می‌رساند ۲۴ ساعت مهلت تست و ۶
ما گارانتی ارائه می‌دهد.

شرایط تست ۲۴ ساعته

بعد از تحویل دستگاه, خریدار ۲۴ ساعت فرصت دارد که از سلامت فیزیکی و فنی دستگاه مطمئن شود. در صورت مشاهده هرگونه آسیب فیزیکی یا مشکل فنی با ثبت ویدیو و تصویر مشکل را توضیح داده و برای واحد خدمات پس از فروش ارسال کند و بعد از بررسی مشکل توسط کارشناسان مربوطه مراحل زیر طی می‌شود

مرحله اول: در صورت نیاز به کارشناسی حضوری دستگاه باید به بخش خدمات پس از فروش ارجاع داده شده و نظر کارشناس مربوط گزارش شود.

مرحله دوم:در صورت تایید مشکل توسط کارشناس, اگر مشکل از قطعه‌ای از دستگاه باشد در صورت موجود بودن قطعه بدون دریافت هرگونه هزینه قطعه ارسال و تعویض می‌شود و در صورت ناموجود بودن قطعه توسط شرکت در مدت زمان حداکثر یک ماه تهیه و ارسال می‌شود

اگر مشکل با تعویض قطعه رفع نشود شرکت موظف به تعویض کامل دستگاه می‌باشد.
توجه: در صورت ناموجود بودن دستگاه کل مبلغ به خریدار بازگرداننده می شود.

گارانتی ۶ ماهه

در صورت بروز هرگونه مشکل فنی که توسط کارشناسان بخش خدمات پس از فروش تایید شده, شامل گارانتی می‌باشد.
توجه: هرگونه خط‌های اپراتوری , استفاده نادرست از دستگاه, دستکاری در سیستم مکانیکی و الکترونیکی دستگاه و یا استفاده از مواد اولیه بی‌کیفیت باعث خارج شدن دستگاه از گارانتی و خدمات پس از فروش می‌شود و از آن پس شرکت هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال خریدار ندارد.

قوانین ارسال

سفارشات بعد از تایید بخش مالی توسط پیک موتوری (داخل تهران) و یا چاپار (شهرستان) به آدرس خریدار ارسال می شود.